Reklamační řád

 

Postup pro uplatnění reklamace:

                                                                                      

Stáhněte a vyplňte reklamační protokol - reklamační protokol


Vadné zboží pečlivě zabalte a přiložte reklamační protokol.

Zboží zašlete na naši adresu:

Bergkom s.r.o.

Sázavská 8

Praha 2, 120 00


Reklamace zboží se striktně řídí příslušnými ustanoveními Občanského nebo obchodního zákoníku. Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě do 30-ti dnů.

Na šperky poskytujeme  záruku 24 měsíců  JEN na závady výrobního charakteru.

Záruční dobu nelze dle zákona slučovat s životností šperků, respektive s běžným opotřebením!

 

Záruka se nevztahuje:

- nevztahuje se na vady způsobené nevhodným zacházením

- na zčernání stříbrných komponentů

 - na přetržení řetízků

- na  vypadnutí kamínků ( zirkonií)  způsobené působením mechanických vlivů

- u pozlacených  komponentů je třeba si uvědomit, že se jedná o bižuterní výrobek

- na zčernání komponentů z obecného kovu

Při oprávněné reklamaci máte nárok na bezplatné odstranění závady v zákonné lhůtě, přičemž se záruční doba prodlužuje o dobu, po kterou byl šperk v opravě. Při reklamaci je vždy nutné doložit daňový doklad jako potvrzení o nákupu.

 

 

 

Záznamy nebyly nalezeny...